woensdag 13 juni 2007

mooi he

hoi lieverd mooi he

5 opmerkingen:

Rosj zei

jammer dat je blog niet meer verder gaat... hoe is het afgelopen tussen jou en je tweelingziel?

Anoniem zei

Hi, ik heb je blog gelinkt aan mijn webpagina www.tweelingzielcoach.nl, bij links. Mooi geschreven! Hoop dat je verder gaat met schrijven....

Anoniem zei

Heel mooi beschreven en begrijp nu beter wat me overkomt en waar ik al m'n leven lang naar op zoek ben...En ik hoop spoedig mijn tweelingziel te ontmoeten zodat ik verder kan groeien en vooral mijn onvoorwaardelijke liefde kan delen met die éne,...dàt is mijn wens! Groetjes,V;

frank (eindhoven zuidoost) zei

ik weet niet of dit wel geschikt is om te plaatsen maar zoiets heb ik afgelopen avond met een zeer goede vriend meegemaakt:
Ik liep richting mijn huis toen ik in de verte iemand die vreemd voor me was zag die langzaam naderde het was als een magneet we keken elkaar aan en kreeg een energie stoot die ik nooit gevoeld heb
Mijn eerste reactie was :nou dat ging echt dwars door mij heen pfff.
het was alsof die man ook even moest stoppen om bij te komen ofzo
aldus mijn beste maat want ik was zo ontzettend offguard dat ik het niet besefte wat er even gebeurde
nooit voelde ik dat supermagnetische effect van een vreemde maar ik hoop dat ik diegene weer nog eens ontmoet
erg stom van me om door te lopen
was ik maar...tja

Tweelingzieltje zei

Hee hallo daar,
Ik vroeg mij af hoe het met jou ging. Ik ben recent een blog gestart en nu roept jouw niet-meer-berichtjes-plaatsen best wel vragen bij mij op. Ben daar heel benieuwd naar, wil er wellicht zelfs iets over posten op mijn blog. Ik hoop dat je wil reageren.
Hartelijke groet,
'Tweelingzieltje'
http://tweelingzieltje.blogspot.nl